Studiu de caz SIAB

Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest
SIAB

     The Bucharest International Motor Show (SIAB) este unul dintre cele mai mari evenimente din gama automobilelelor, organizat în Europa în anul 2018. SIAB 2018 reprezintă o adevărată colecție de branduri de mașini și ultimele modele de automobile apărute, vehicule cu două sau 3 roți, piese de schimb și accesorii. Excellence Cars a luat parte la acest eveniment prin expunerea noilor modele de mașini Volvo: XC40XC60XC90V40V60V90 Cross Country și S90. Modelul Volvo V60 a fost pentru prima dată prezentat și introdus pe piață în cadrul evenimenului SIAB. Participanții au avut acces la interiorul mașinilor, putând să observe dotările și funcțiile la fiecare dintre modelele expuse.

Campanie post-event

 

     În urma evenimentului SIAB, s-a implementat o campanie de awareness, care a avut la bază atât conținut foto, cât și video. Campania s-a desfășurat pe parcursul a 28 de zile, având postări de tip vizualuri timeline, facebook ads și video. S-au realizat 2 aftermovie-uri pentru modelele XC40 și V60. Această campanie a avut drept scop prinicpal popularizarea printre urmăritorii Excellence Cars a prezenței la SIAB a brandului VOLVO punând accentul pe noile modele proaspăt lansate, prezente la salon.

Strategie

 

     The Bucharest International Motor Show a fost și locul debutului noului model Volvo V60. Astfel acesta a fost unul dintre subiectele campaniei post-event. Campania a fost formată din 34 de vizualuri și 2 videoclipuri, în decurs de 21 de zile, cu un flux de o postare/zi. Cele două videoclipuri au fost distribuite în prima și cea de-a treia săptămână.

Servicii furnizate

 
  • Creare document de campanie;
  • Strategie și implementare campanie;
  • Conținut foto;
  • Conținut video;
  • Graphic design;
  • Editare foto
  • Copywriting

Rezultate

 

     Scopul campaniei a fost atins printr-o creștere a like-urilor cu 25%. Pe site s-au înregistrat 25 000 de accesări unice. De asemenea, s-a monitorizat impactul acestei participări la eveniment și după încheierea campaniei. Videoclipurile realizate au avut 21 500 de vizualizări, pe parcursul  a 60 de zile.

Galerie foto

Tudor Maria

Tudor Maria

Despre noi

Suntem agenția care va ridica nivelul de awareness al afacerii tale la standarde mult mai înalte. Cum? Cu viteză, pasiune și inovație.

Recent Posts

Inregistrează-te pentru a fi la curent cu ultimele noutăți!