Grand Opening Excellence Cars

Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest

     Se spune că prima impresie contează cel mai mult, de aceea Excellence Cars și-a făcut intrarea pe piață dealerilor auto, cu un eveniment de lansare, croit exact pe valorile lui. Tocmai de aceea, showroomul Excellence Cars este situat în centrul orașului Bucuresti, în zona Piața Unirii. Oficial, acesta și-a făcut intrarea pe piața automobilelor în iunie 2018, printr-un eveniment de lansare, care a avut 2 scopuri principale: anunțul ambasadorului Volvo XC40, Antonia și lansarea Excellence Cars ca cel mai nou dealer Volvo din București.

Organizare event

 

     Evenimentul a fost organizat de la 0, urmând o planificare amănunțită, făcută pe baza unui research detaliat. Atât strategia, cât și planul au fost făcute pe baza dorințelor clientului și a unui raport calitate-preț efectuat pentru fiecare furnizor necesar. Organizarea în sine a presupus următoarele servicii:

  • Înainte de eveniment:
  • Căutarea mai multor furnizori pentru serviciile efectuate;
  • Alegerea furnizorului potrivit, în funcție de dorința clientului;
  • Proiectarea unui decor și aranjarea locului deșfărurării evenimentului potrivit cu tema acestuia;
  • În timpul evenimentului:
  • Producție foto;
  • Producție video;
  • Supervizarea desfășurării evenimentului conform planului;
  • Primirea invitațiilor

Campanie post-event

 

     Campania post-event a presupus creșterea awarenessului, punându-se accentul pe cele 2 idei principale de la baza organizării acestui eveniment: lansarea noului dealer și anunțul noului ambasador al mașinii XC40. Această campanie a fost făcută în urma unei strategii, prin care am stabilit termenii în care se va desfășura: durată, tipul de postări, fluxul postărilor.

Pentru realizarea campaniei, s-au efectuat următoarele servicii:

  • Efectuarea unei strategii;
  • Crearea unui document de campanie pe baza strategiei create;
  • Postarea pe canalele stabilitite desfășurării campaniei;
  • Crearea unui comunicat de presă post eveniment;
  • Copywriting;
  • Graphic design;
  • Editare video;
  • Editate foto;
  • Crearea unui raport cu rezultatele campaniei.

Rezultate

 

     În urma campaniei de awareness efectuată, cât și a evenimentului organizat, s-a înregistrat o creștere de aproximativ 20% a numărului de like-uri pe pagina de Facebook Excellence Cars. În general, reach-ul campaniilor în online este unul ridicat dar, după evenimentul de lansare, acesta a atins în luna Iunie jumătate de milion.

Tudor Maria

Tudor Maria

Despre noi

Suntem agenția care va ridica nivelul de awareness al afacerii tale la standarde mult mai înalte. Cum? Cu viteză, pasiune și inovație.

Recent Posts

Inregistrează-te pentru a fi la curent cu ultimele noutăți!