Umor vs. Emoție

Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest

    Am ales două dintre reclamele care merită, cu siguranță, un loc în top 10. Fiecare merge pe câte o direcție diferită, dar cu toate acestea, comunică aceeași idee, și anume: siguranța mașinilor Volvo.

     Lăsând marketingul la o parte și aprecierile asupra calității și a ideilor, putem afirma cu sinceritate că pe cât am plâns la prima, pe atât am râs la cea de a doua.

     Da, poți plânge la o reclamă, nu e chiar așa ciudat. Nu pentru că este tristă, ci pentru că are puterea să transmită o multitudine de sentimente și emoții: melancolie la povestea și viitorul unui copil, iubirea unei mame pentru copilul său, teama că, deși ești conștient că este doar un spot publicitar, visele fetiței s-ar putea să nu înceapă măcar și în final sentimentul de ușurare, care îți aduce aminte subiectul reclamei. Sigur înțelegi dacă deja ai urmărit reclama.

     Cea de-a doua reclamă, cu toate că folosește un peisaj macabru, are abilitatea să stârnească râsul. Are un umor subtil și plăcut, nu folosește cuvinte, doar imagini și este mai mult decât suficient pentru a înțelege mesajul. Nu ne mai săturam să o vedem, a servit excelent pentru pauzele de masă. Sincer, am făcut exces de butonul replay. De ce? Pentru că tuturor ne place să râdem. Finalul spotului, la fel ca în cazul precedent, îți amintește de subiectul în jurul căruia s-a construit reclama, subliniind o valoare importantă Volvo: siguranța.

Tudor Maria

Tudor Maria

Despre noi

Suntem agenția care va ridica nivelul de awareness al afacerii tale la standarde mult mai înalte. Cum? Cu viteză, pasiune și inovație.

Recent Posts

Inregistrează-te pentru a fi la curent cu ultimele noutăți!