Trenduri pentru Design in 2020

Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest

În primul rând trebuie să stabilim ce este un trend.
Trend = Direcția principală de dezvoltare a unui fenomen, in cazul acestui articol cel al designului.
Mai jos vom prezenta, in viziunea noastră, tendințele pe care se va pune accent anul asta în designul grafic.

– UI / UX :  Dark mode , Bold Colors, Gradients
– Ilustrații : Texturi, Caracter Design, Izometrie, 3D
– Grafică animată : Video-uri 3D, logo-uri animate
– Design Grafic: Dualitate in culoare, postere animate, Stilul retro, spații mari de culoare
– Design de produs: pattern-uri in Ambalaje, ilustrații in ambalaje și bicolor

UI / UX

  • Dark Mode : “Modul întunecat” este un lucru pe care se pune din ce în ce mai mult accentul în aplicațiile pe care le folosim, iar companiile vor încerca să integreze această opțiune anul acesta. Android a apărut deja cu cele două moduri “System Dark Mode” si “Force Dark Mode” iar Google a implementat Dark mode-ul în aplicația sa de Gmail. În lunile următoarea, Whatsapp va lansa la rândul ei acest mod mult așteptat de către utilizatori. Cu companii mari care se axează intens pe acest nou look, mulți designeri vor alege să folosească Dark mode-ul pentru aplicațiile sau site-urile lor.

 

  • Bold Colours : Culorile puternice au fost un trend important in ultimi ani, iar in 2020 vor fii exact la fel. Contrastul acestor culori intense ajută la captarea rapidă a atenției și de aceea vor fii in continuare folosite.
  • Gradients : De ani buni deja gradienții au fost prezenți in designul noilor aplicații sau site-uri, asta v-a continua si anul acesta. Culorile fresh vor fii alese pentru un gradient modern si vibrant. Vor fi folosite in ilustrații, icoane sau butoane.

ILUSTRAȚII

  • Caracter design : Dezvoltarea de caractere care să susțină un întreg concept va fi văzut din ce în ce mai des. Folosindu-te de un caracter bine conturat va face mai recunoscuta afacearea ta. Un bun exemplu ar fi Millidge si Doig de la Orange România
  •           Izometrie : Ilustratiile izometrice continuă să fie la moda si sa prezinte într-un mod unic. Tipul acesta de ilustratii a aparut cat mai des odată cu popularitatea cryptomonedelor, dar acum este folosit tot mai mult de diverse site-uri sau aplicatii printr-un design simplist si usor de digerat
  •       3D : Cu ajutorul programelor din ce în ce mai eficiente, randările 3D au evoluat semnificativ în ultimii ani. Asta a adus o popularitate din ce în ce mai mare pentru că, spre deosebire de cele 2D, ele redau o imagine mult mai realistă.

MOTION DESIGN

  •       Videoclipuri 3D : Același lucru se întâmplă și în cazul videoclipurilor. Această branșă permite implementarea unui design fresh și entuziasmant pentru ochii consumatorilor. Putem găsi videoclipuri 3D în reclame, jocuri, filme și multe altele.
  •        Logo-uri animate : Animațiile devin usor usor un element esențial, și iată că și în logo design ele vor fi integrate. Multe companii au început să iși animeze logo-uri pentru a crește atenția publicului.

GRAPHIC DESIGN

  •       Dualitate:  Acest trend se bazează pe principiul că “Mai puțin este mai mult” în care designerul crează elemente puternice cu un contrast și mai puternic. Trendul acesta ajuta și pe partea economică, deoarece cu cât mai multe culori, cu atât mai scumpă este printarea.
  • Stilul retro : Anii 80 se întorc cu acest stil unic, culori vibrante și efecte de neon. Datorită Hollywood-ului care a început din ce în ce mai tare să lanseze filme din acea eră, în special serialul hit Netflix “Stranger Things”, acest trend revine in forță.

DESIGN DE PRODUS

  •       Tipare : Tiparele sau Pattern-uri cum sunt cunoscute mai comun vor reveni in design-ul de ambalaj. Fie geometrice, florale sau din culori, acestea vor fi un go-to pentru produsele lansate anul acesta.
  • Ilustratii pe ambalaj : Acestea au fost mereu un element comun in marketing și asta pe bună dreptate, pentru că pot exemplifica ușor povestea produsul. Si datorită acestui lucru, sunt și vor fi mereu in trend.
  • Dualitate : Principiu “Less is more” se va aplica și pe design-ul de produs anul acesta, prin simplitatea și nota de profesionalism de care dă dovadă. Produsele vor avea un aspect îngrijit și vor fi foarte ușor observate de către clienți.

Credits

Alexandru Tucan

Inregistrează-te pentru a fi la curent cu ultimele noutăți!

ro_RORomanian
en_USEnglish ro_RORomanian

UN ULTIM PAS

Introdu email-ul pentru a putea descărca ghidul care te va ajuta să realizezi fotografii de produs de calitate!

*Prin completarea formularului de mai sus sunteți de acord cu termenii si conditiile site-ului.

small_c_popup.png

Vino la o cafea

Stabilește o întâlnire

*Prin completarea formularului de mai sus sunteți de acord cu termenii si conditiile site-ului.