Trenduri în Digital Marketing importante în era COVID-19

Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest

Măsurile de izolare generală cauzate de pandemia de COVID-19 au în întreaga lume un impact economic major. Însă, un beneficiu esențial pe care îl avem în ziua de astăzi este oferit de internet și posibilitatea de a rămâne mereu conectați, fapt ce a permis multor afaceri să își continue activitatea.

Deși impactul asupra sănătății publice reprezintă elementul critic, nu putem ignora nici consecințele economice negative. Momentul stopării pandemiei și ridicarea graduală a restricțiilor, reprezintă factori ce  pot face diferența între o afacere ce rămane pe linia de plutire și una ce intră în faliment.

Mai jos sunt prezentate principalele tendințe în digital marketing de care trebuie ținut cont în contextul COVID-19, tendințe care ar putea asigura funcționarea cât se poate de „normală a business-ului tău.


Cuprins

  1. Conținut interactiv
  2. AR și VR
  3. Comerț în Social Media
  4. O nouă formă de SEO
Conținut interactiv

Conform unui studiu realizat de TopRank Marketing, 93% dintre antreprenori afirmă că diferitele tipuri de conținut interactiv ajută în educarea cumpărătorilor, și doar 70% consideră că același efect l-ar putea avea și conținut static. Un mod
eficient de a da publicului șansa de a interacționa cu brand-ul tău este prin următoarele
:

Digital Marketing
AR și VR

După un studiu realizat de Gartner, până în anul 2022, 70% dintre companiile din sectorul tech vor intensifica testarea tehnologiilor imersive, iar 25% vor începe deja producția. Realitatea Augmentată mărește impactul vizual al produselor printr-o imagine tridimensională iar Realitatea Virtuală oferă cea mai imersivă experiență.

Cele mai populare platforme de VR sunt:

Digital Marketing
Comerț în Social Media

Business Insider susține că 36% dintre consumatorii de conținut online din SUA spun că Social Media a devenit la fel de importantă ca alte surse de informație în procesul de achiziție a unui produs. Acestea fiind spuse, comerțul prin intermediul Rețelelor Sociale va continua să fie un trend important anul acesta.

Companiile încep să își vândă produsele direct prin platformele sociale cu ajutorul :

Digital Marketing
O nouă formă de SEO

Algoritmii de căutare se schimbă constant și afectează rezultatele căutărilor. Soluțiile de SEO care au făcut ca anul trecut pagina ta să fie in topul căutărilor din Google Search poate nu sunt deja învechite dar, în cazul în care nu vor fi actulizate curând, pot afecta ranking-ul site-ului tău.

Digital Marketing

Chiar dacă pui la cale o nouă strategie de digital marketing sau ajustezi una deja existentă, aceste trenduri te vor ajuta cu siguranță in 2020.

Alexandru Tucan

Alexandru Tucan

Inregistrează-te pentru a fi la curent cu ultimele noutăți!

ro_RORomanian
en_USEnglish ro_RORomanian

UN ULTIM PAS

Introdu email-ul pentru a putea descărca ghidul care te va ajuta să realizezi fotografii de produs de calitate!

*Prin completarea formularului de mai sus sunteți de acord cu termenii si conditiile site-ului.

small_c_popup.png

Vino la o cafea

Stabilește o întâlnire

*Prin completarea formularului de mai sus sunteți de acord cu termenii si conditiile site-ului.