Împarți sau păstrezi?

Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest
Emotie vs umor

     Când vine vorba de ciocolată, e greu să refuzăm. Dacă eşti un adevărat iubitor de cicocolată, există două posibilităţi. Prima – îţi doreşti să o împarţi cu toată lumea şi a doua – nu-ţi doreşti nimic altceva decât să stai în colţul tău, fără să te deranjeze nimeni, până când o termini pe toată.

    Cam acesta este mesajul contradictoriu al celor două reclame, existând o antiteză clară, emotional vs. funny. Primul spot publicitar se indreaptă către latura emoţională, atingând o coardă sensibilă şi astfel ne reaminteşte, într-o oarecare măsură, câte putem face pentru cei dragi. S-ar putea rezuma la „ciocolata aduce oamenii împreună”. Cea de-a doua reclamă adaugă o notă amuzantă, conturată în jurul altei idei de această dată: „ce-i al tău devine al meu dacă e ciocolată”. Umorul este dat şi de satira adusă la flirtul dintre sexe, femeia este mult mai îndrăzneață, iar bărbatul este de un calm ieşit din comun. Astfel avem două spoturi publicitare, cu două mesaje total diferite, dar care au ca scop vânzarea aceluiaşi produs.

Tudor Maria

Tudor Maria

Despre noi

Suntem agenția care va ridica nivelul de awareness al afacerii tale la standarde mult mai înalte. Cum? Cu viteză, pasiune și inovație.

Recent Posts

Inregistrează-te pentru a fi la curent cu ultimele noutăți!