Cum să-ți construiești o bază SEO, 7 tool-uri care te pot ajuta în 2019.

Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest
7 tool-uri care te pot ajuta în 2019.

Nu trebuie să fii doctor în SEO ca să lucrezi puțin la site-ul tău. Chiar dacă nu ai nicio experiență în domeniu, sunt lucruri de bază pe care este foarte ușor să le pui în aplicare. Neil Patel ne învață cum să aflăm tot ce trebuie să știm despre site-ul nostru astfel încât să putem îmbunătăți experiența petrecută de potențiali clienți pe acesta.

Cum putem afla acesta informații și mai important de atât? Unde?

Gurul optimizării SEO ne pune în temă cu câteva tooluri gratuite și foarte utile pe care oricine este liber să le folosească. Let’s see:

  1. QUICK SPROUT  

Acest tool îți poate arăta tot ce este greșit la site-ul pe care îl deții și ce poți face ca să reglezi acest lucru. Orice detaliu contează, oricât de mic ți se poate părea, dacă vrei să fii numărul 1 în căutările Google, trebuie să ții cont de toate lucrurile pe care le pui pe site-ul tău. De exemplu, este foarte important titlul pe care îl afișezi când ești găsit de motoarele de căutare și de asemenea descrierile care le însoțesc. Mare atenție la cuvintele cheie pe care le folosești.

  1. YOAST

Dacă folosești Word Press, Yoast îți poate fi un prieten foarte de ajutor. El este genul de prieten care nu numai că îți va da sfaturi, te va ajuta să fii în top, folosind cele mai bune cuvinte. Yoast știe ce se citește, Yoast este acel prieten înțelept care îți va acorda note la fiecare articol pe care îl vei scrie pe pagina ta.

  1. GOOGLE SEARCH CONSOLE

Acest tool este perfect pentru fiecare articol pe care îl scrii. Te va ajuta să vezi care dintre cuvintele cheie au cel mai mare succes, câți oameni au interacționat cu pagina ta, câte clickuri și câte impresii. Astfel îți poți da seama ce poți schimba astfel încât pagina ta să fie într-o continuă creștere.

  1. GOOGLE TRENDS

Află care sunt cuvintele cheie pe care trebuie să le folosești. Mai exact acele cuvinte populare care sunt “în trend”. Astfel următoare dată când te vei apuca de scris, vei știi pe cine să consulți înainte să te apuci de treabă.

  1. WEBSITE RESPONSIVE TEST

Tehnologia mobilă este atât de utilizată la ora actuală. Telefonul mobil a devenit o unealtă indispensabilă pentru oameni, de aceea tu trebuie să te asiguri că site-ul tău este “responsive & friendly” și pe telefon. Acest tool iți va oferi informații despre viteza cu care site-ul tău funcționează pe mobil. Nu uita! Este important!

  1. SCREAMING FROG

Probabil unul dintre cele mai avansate tooluri este Screaming Frog. Site-ul tău va fi studiat de la titlul principal până la ultimul cuvânt sau link care există pe acea pagină și te va anunța care sunt lucrurile greșite care se află acolo.

  1. GOOGLE PAGE INSIGHTS

Verifică cât de repede se mișcă site-ul tău. Află cum văd utilizatorii acest lucruri când îți accesează pagina. Se încarcă greu și rezultatele apar după lungi secunde de așteptare. Nu este problemă, deoarece Google Page Insights îți va arăta exact ceea ce trebuie schimbat. Nu aștepta ca pagina ta să fie părăsită, atât timp cât poți schimba ceva!

Nu consuma venituri și energie pe lucrurile pe care le poți face chiar tu. Închide această pagină acum și apucă-te să lucrezi la a ta, modificând, îmbunătățind și crescând cu ajutorul acestor tooluri.

Multă baftă!

Tudor Maria

Tudor Maria

Despre noi

Suntem agenția care va ridica nivelul de awareness al afacerii tale la standarde mult mai înalte. Cum? Cu viteză, pasiune și inovație.

Recent Posts

Inregistrează-te pentru a fi la curent cu ultimele noutăți!