Cum să faci bani pe Instagram?

Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest

    Instagram a devenit una dintre cele mai puternice platforme de social media, iar mulți oameni încep să se întrebe cum să profite de creșterea sa rapidă. Ei vor să știe cum să facă bani din Instagram și să transforme canalul într-un driver eficient al ROI-ului.
    Continuă să citești pentru a afla cum să faci bani pe Instagram – indiferent că deții un brand, ești un influencer sau un utilizator obișnuit.
    Instagram este pe cale să devină platforma numărul #1 în social media și, ca atare, cea mai bună rețea socială care generează profit.
    Potențialul mare de generare de venituri al platformei poate fi atribuit principalelor sale caracteristici:

  •        Public mare și engaged
  •        Multitudinea de funcții pentru afaceri
  •        Comunitatea de influenceri

    Ca brand, influencer sau simplu utilizator, poți utiliza aceste funcții pentru a face bani pe Instagram. Dar, înainte de a explica cum, hai să vedem patru aspecte esențiale de care ai nevoie dacă dorești să faci bani pe platformă:

    Public larg  – pe Instagram, comunitatea ta este moneda ta. Scopul tău este să ai minim 500-1000 de followers astfel încât să te folosești de audiența ta pentru a face bani.
    Rata de engagement mare – trebuie să știi cum să determini publicul să interacționeze cu conținutul tău pentru a aplica cu succes tacticile pe care le vom discuta mai târziu în articol
    Bugetul de investit – ca în orice altă afacere, realizarea unui profit pe Instagram este adesea dificil fără un buget pe care să-l investești mai întâi.
    Cunoașterea Instagram – familiarizarea cu modul în care funcționează Instagram te va ajuta să-ți monetizezi mai ușor prezența pe platformă.

    Ai toate calitățile? Super! Hai să vedem mai departe cum se fac banii pe Instagram.

Cum să faci bani pe Instagram ca business?

Pentru afaceri, a face bani de pe Instagram înseamnă în principal maximizarea conversiilor pe platformă. Iată cum se face:

  1.    Investește în Story Ads – acestea ajută considerabil la creșterea ROI și la aducerea unor venituri tangibile. În comparație cu feed ads, acestea au cu:
  2.   44% reach mai mare
  3.   23% rată de conversie mai mare
  4.   78% mai multe clickuri
  5.      Retargetează vizitatorii web cu ads – Instagram are un impact imens asupra deciziilor consumatorilor. Conform unui studiu realizat de Yotpo, 72% dintre consumatori au declarat că văzând o postare pe Instagram crește șansa de a cumpăra, iar 30% au cumpărat produse după ce le-au văzut pe Instagram.
  6.      Butoane de Call-to-Action – noua funcție a Instagramului pentru business, butoane de CTA, este o modalitate excelentă de a converti audiența pe platformă. Butoanele permit followerilor să rezerve rapid bilete, să facă o comandă, să rezerve o masă și multe altele, fără a fi nevoiți să iasă de pe Instagram.

     Află și cum să faci bani pe Instagram ca influencer sau ca un simplu user.

Mădălina Radu

Mădălina Radu

Despre noi

Suntem agenția care va ridica nivelul de awareness al afacerii tale la standarde mult mai înalte. Cum? Cu viteză, pasiune și inovație.

Recent Posts

Inregistrează-te pentru a fi la curent cu ultimele noutăți!